سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ثبت نام حج با توجه به استقبال کم نظیر مشمولان تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ ثبت نام از اولویت‌های سال ۱۳۸۶ فعلا انجام نمی‌شود. 

ثبت نام حج با توجه به استقبال کم نظیر مشمولان تشرف به حج تمتع ۱۴۰۲ در اولویت‌های اول (ثبت نام کنندگان در کاروان‌های حج در سال ۱۳۹۹) و دوم (ودیعه گذاران حج تا پایان سال ۱۳۸۵) و تکمیل ظرفیت کاروان‌های اعلامی حج ۱۴۰۲ برای اولویت‌های سوم و چهارم فعلا انجام نمی‌شود.

ضمناً فراخوان اولویت‌های بعدی به صورت عمومی انجام نخواهد شد و در صورت انصراف زائرین ثبت نام شده و ایجاد ظرفیت خالی در کاروان ها، صرفا فراخوان به صورت محدود و استانی انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.

قابل ذکر است مطابق با اطلاعیه قبلی سازمان حج و زیارت، قرار بود ثبت نام از اولویت سوم (دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تا پایان فروردین ۱۳۸۶) در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ و اولویت چهارم (دارندگان اسناد تا پایان اردیبهشت ۱۳۸۶) از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ آغاز شود که بدلیل استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا اطلاع ثانوی امکان ثبت نام ودیعه گذاران سال ۱۳۸۶ وجود ندارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار